اینستاگرام برای شمار کوچکی از تولیدکنندگان محتوا در هند گزینه اشتراک گذاری کلیپهای ویدیویی کوتاه در شبکه اجتماعی فیس بوک را فراهم می کند.
به گزارش ایسنا، شرکت فیس بوک آزمایشی را در هند اجرا می کند که تحت آن، کاربران می توانند کلیپهای ویدیویی کوتاه Reels اینستاگرام را در فیدهای خبری فیس بوک به اشتراک بگذارند. فیس بوک همچنین در حال تغییر نام محصول ویدیویی کوتاه خود به " Reels در فیس بوک" است.
این جدیدترین کپی کاری فیس بوک از ایده های رقیبان کوچکتری نظیر تیک تاک و اسنپ و استفاده از دسترسی گسترده شبکه اجتماعی خود برای تبلیغ سرویسهای جدید است. هند بزرگترین بازار فیس بوک بوده و همچنین بازار مهمی برای رشد این شرکت به شمار می رود.
گوشی جدید وان پلاس با قابلیت فیلم برداری 960 فریم در ثانیه
پلی استیشن 25 ساله شد؛ کالبدشکافی کنسول محبوب سونی [تماشا کنید]
گزارش ویدیویی: پیوند بازار سنتی و مدرن مبلمان کشور در بازار اینترنتی خوگر
مدیریت ارتباطات و برگزاری جلسات آنلاین با سرویس ویدیو کنفرانس مبیننت
بوک ,فیس ,اشتراک ,ویدیویی ,کوتاه ,هند ,فیس بوک ,ویدیویی کوتاه ,کلیپهای ویدیویی ,شبکه اجتماعی ,در هند ,کلیپهای ویدیویی کوتاه
درباره این سایت